keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Parturi?

Olin taas isääni auttamassa mm. metsätöiden kanssa. Meni sitten koko päivä tässä reissussa, ja palasin vasta äsken kotiin. Olen jo jonkin aikaa leikannut omat ja Mister P:n hiukset ja kun äitini sattui mainitsemaan, että yritti saada aikaa parturiin tälle päivälle onnistumatta, kun haluaisi hiuksia lyhennettävän niskasta ja otsasta. No tarjouduin leikkaamaan. Jonkin aikaa saksin siinä vanhempieni keittiössä ja kai se leikkaus ainakin joten kuten sujui. Olin suunnitellut, että voisin leikata tänään sekä omat että Mister P:n hiukset, mutta taitaa jäädä huomiselle. Greyn Anatomia kun pitää ainakin katsoa ensin. :)

1 kommentti:

  1. Mulla pitäs kans leikkuuttaa hiuksia. Tuolla naapurissa on kampaamo, mutta kun ei ole nyt varaa mennä sinne. No, eipä täällä kotona kukaan näe, millainen kampaus mulla on. :D

    VastaaPoista