maanantai 4. kesäkuuta 2012

Maanantait ei aina suju muillakaan

Olen nukkunut ja nukkunut. Eilen taisin nukkua melkein 12 tunnin yöunet ja viime yönä noin 10 tunnin yöunet, ja silti väsyttää. Oli taas otettava jääkaapista Red Bull pystyäkeni heräämään. Yhden aikaan olin hereillä ja tolkuissani, joten päätin lähteä ruokaostoksille, kuten olin suunnitellut. Olin jo päässyt kaupan sisäpuolelle ja kun kaikessa rauhassa kävelin kohti pullonpalautusautomaatteja, kuului kunnos tömäys ja kasa Veikkauksen esitteitä ja lappuja lensi telineistä lattialle. Joku törmäsi autollaan kaupan seinään. Sen verran heräsi uteliaisuuteni, että palautettuani pullot, kävin kurkkaamassa vahinkoja. Ei seinä eikä auto vahingoittunut paljoa, suurin näkyvä tuho taisi olla vääntynyt rekisterikilpi. Näin jälkikäteen eniten mietityttää se, että tapahtuma ei suurta reaktiota herättänyt kaupan henkilökunnassa tai muissa asiakkaissa. Eli onko tämä normaalia meidän kirkonkylässä ja minä en vain tiedä sitä, koska olen vasta asunut vajaan vuoden täällä ja asun vielä tuola sivukylällä eli kaikki kirkonkylän tapahtumat eivät kulkeudu meille... Pitää kysyä Mister P:ltä kun hän tulee töistä, aikaisemmin kirkonkylällä asuneena Mister P varmaan tietää, jos kaupan seinään törmääminen on normaalia.

Toinenkin juttu tuli kauppareissulla mieleen. Olisin halunut täydentää jääkaapin energiajuomavarastoja, mutta haluamani Red Bull oli kaupasta loppunut. Voiko olla, että ainainen väsymykseni ei johdu minusta, vaan esimerkiksi alueen juomavedestä tai ilmasta ja kaikki muutkin kantavat tölkeittäin energiajuomaa koteihinsa..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti